Küsi tasuta demo!
+3726999099
''

2013

Klient alates

1400

Töötajat

500

Telefonisüsteemi kasutajat

Ettevõttest TransferWise:

  • Klient aastast 2013
  • Ettevõtte suurus 1400 töötajat
  • Kasutatud teenused : Pilvepõhine kontaktikeskuse lahendus – telefonisüsteem
  • Telefonisüsteemi kasutab 500-liikmeline klienditoe tiim Tallinnas, Tampas, Singapuris ja Budapestis

TransferWise valib ülemaailmseks kohalolekuks IPCC

TransferWise pakub teenust raha liigutamiseks üle piiride võimalikult kiiresti ja võimalikult soodsalt. Nende eesmärk on anda raha liigutamise jõud tavainimeste kätesse, muutes suurte pankade ja vanade finantsasutuste loodud süsteemi.

Veel hiljaaegu oli inimestel suur globaalne probleem – kehvad vahetuskursid ja olematu võimalus välismaale raha saatmisel mitte üle maksta ning kehva teenust kasutada. TransferWise võttis endale missiooni luua õiglane finantssüsteem globaalsete elude jaoks.

„Paneme TransferWise’is raha inimeste ja ettevõtete heaks tööle – et oleks võimalik igasuguses valuutas raha saata, kulutada ja tasu vastu võtta – ja seda igal pool ning alati. Selle missiooni nimel teeme pidevalt jõupingutusi, et meie teenus oleks kättesaadav üha suuremale arvule inimestele ja et see oleks järjest kiirem ning parem. Näiteks kuigi see võib paista võimatu, vähendame pidevalt oma teenustasusid. 3 aasta eest oli meie keskmine teenustasu 0,5% ülekande summast ja täna on see kõigest 0,35%,” ütleb TransferWise’i klienditoe juht Andrei Dubonossov ja jätkab:

„Aastate jooksul on meie klientide arv kasvanud üle maailma 4 miljoni inimeseni, kuid meie kliendikeskne kultuur on püsima jäänud. Meie klienditoe olulisus on põhjus, miks oleme nii kiiresti kasvanud – sellega seostuvad kõik muud äritegevuse aspektid”.

2013. aastal oli TransferWise kiire kasvu alguses ja vajas partnerit, kes pakuks pilvepõhiseid ja skaleeritavaid telefonisüsteeme, kasutades nutikaid tehnilisi lahendusi ja oleks nende otsuste tegijatele geograafiliselt lähedal.

„IPCC täitis kõik nõudmised. Kasvasime kiiresti ja meil oli pidevalt vaja näiteks klientidele kohalikke telefoniliine avada või lisada olemasolevatele liinidele funktsioone, nagu tagasihelistamine ja IVR, ning IPCC on meie laienemist edukalt toetanud. Nende tehniline tugi ja uute funktsioonide väljatöötamine on olnud suurepärane, kuna tiimina koostöö tegemine on väga lihtne, mitte üksnes seetõttu, et saame IPCC-lt väga kiiret ja tõhusat tuge, vaid väga sageli on see tugi olnud proaktiivne. Aastate jooksul oleme saanud palju komplimente, et meie telefoniliinid on alati selged ja suurepärase kvaliteediga,” kirjeldab Dubonossov.

Kõige paremini toimivad ettevõtted teavad lisaks oma eesmärkidele ka seda, kuidas neil parajasti läheb, ja neil on otsustamiseks piisavalt asjakohast statistikat. TransferWise hoiab oma statistikal hoolikalt silma peal ja on seadnud klienditoe tegevusele eesmärgid – näiteks sissetulevate vastamata kõnede osakaal peab olema alla 10% ja vähemalt 80% kõnedest tuleb vastata 15 sekundi jooksul.

Dubonossov ütleb: „Üldiselt oleme nende eesmärkide täitmise nimel kõvasti pingutanud. Muutume pidevalt kasvades paremaks ja kiiremaks ning IPCC on olnud äärmiselt oluline, aidates meie tiimil nende eesmärkide suunas liikuda”.

„Meie globaalne kohalolek on meie äritegevuse jaoks väga tähtis. Meie tegevusel ei ole piire – nagu ka meie klientidel – ja koostöö IPCC-ga on aidanud meil seda saavutada. Lisaks sellele, et nende tiim on operatiivne, kiire ja professionaalne, on neil ka pikaajaline vaatenurk ja proaktiivne mõtteviis. Contact Center tarkvaralahenduste hoolduse jaoks ei pea TransferWise toetuma tohutule tehnilise toe tiimile, kuna IPCC hoolitseb selle eest ise. Võime asja rahuliku südamega nende hooleks jätta.

Andrei Dubonossov, TransferWise’i klienditeeninduse juht

Kasutame küpsiseid analüüsimiseks ja Sulle vajaliku info pakkumiseks. Klõpsates nuppu OK kinnitad, et nõustud küpsiste kasutamisega. Lisateave.