Küsi tasuta demo!
+3726999099
''

2007

Klient alates

100

Töötajat

40

klienditeenindajat

Ettevõttest Creditstar Group:

  • Klient aastast 2007
  • Ettevõtte suurus 100 töötajat
  • Kasutatav teenus : Pilvepõhine Contact Center tarkvaralahendus, sh Inbound- ja Outbound kampaaniate funktsionaalsus ning lisaks erilahendused
  • Teenuse kasutajaid : 40 klienditeenindajat Eestis, Soomes, Rootsis, Poolas, Suurbritannias, Hispaanias, Tšehhis

IPCC aitab Creditstar Groupil kasvada –
Creditstar Groupi tegevuse keskmes on kliendikesksus, kasv ja kiirus, mille kütuseks on innovatsioon. Olles pangavälise väikefinantseerimise üks teerajajaid Eestis kuuluvad nad Euroopa Äriauhindade võitjate ning Inc. 5000 Europe top 150 väärikasse nimekirja.

Creditstari missioon on tuua turule paindlikke ja arusaadavaid finantstooteid, mis pakuvad inimestele ootamatute väljaminekute korral kindlustunnet. “Meie tegevuse alustalaks on pidev innovatsioon ja tark tehnoloogia ning austus oma klientide ja partnerite suhtes. Pakume tooteid, mis on meie klientide jaoks olulised ja selleks soovime nende ootusi ja vajadusi aina paremini mõista ja neile vastata,“kirjeldab Creditstar Groupi klienditeeninduse juht Ulla Ugast ettevõtte eesmärke.

Ugast jätkab:”Hindame pikaajalisi suhteid oma klientidega, kuid kahtlemata ka koostööpartneritega. 2007. aastal olime oma kasvutee alguses ja otsisime partnereid, kellega koostöös suudaksime kiiresti kombineerida klientide vajadusi tehnoloogiliste arendustega. Esimesed väljakutsed olid kõnede salvestamine ja pikaajaline säilitamine ning võimekus avada klienditeenindusliine kõikjal riikides, kuhu laienemas olime. IPCC oli pilvepõhiste Contact Center tarkvaralahenduste turuliidrina meie jaoks selge valik.”

Pikaaegne koostöö algas inbound funktsionaalsuse rakendamisega kõikide sisenevate kontaktide teenindamiseks sh kõnede salvestamine, tagasihelistamise lahendus, numbrite avamine välisturgudel jne.

Hiljutine värskeim uuendus oli outbound funktsionaalsuse kasutuselevõtt. “Kasutame seda peamiselt võlgnikele helistamiseks, mis oluliselt kiirendab ja lihtsustab meie klienditeenindajate tööd. Süsteemi laetakse nimekiri võlgnikest, millega liidetakse teenindajad ning seejärel helistab süsteem klientidele juba automaatselt. Teenindajad ei pea käsitsi numbreid valima ning samuti reguleerib süsteem ka kokku lepitud tagasi helistamisi. Hoiame nii aega kokku ja näeme tegevuste tulemusi kiiremini ning see võimaldab meil aina tõhusamalt suunda korrigeerida. Vinge lahendus!”, jagab Ugast.

Järgmiste arendustena kaalutakse muuhulgas kliendirahulolu uuringute, CRM ja chat lahendusi. “IPCC pakutav chat lahendus annab võimaluse süsteemi kasutada kõikidel klienditeenindajatel samaaegselt ja samas ei too selline skaleerimine meile kasutuslitsentside mõttes lisakulu. Hindame alati nutikaid kuluefektiivseid lahendusi, mis aitavad meil olla oma klientidele lähemal ning aina kiiremad ja tõhusamad,” hindab Ugast.

“Koostöös IPCCga hindan üle kõige nende personaalset suhtlust. Nad on alati sõbralikud ja professionaalsed. Tunnen, et nad väärtustavad meid ja on meie jaoks olemas. Creditstar Group ja IPCC on selle pika koostöö jooksul mõlemapoolselt palju kasvanud ja arenenud ning pürgime ka edaspidi aina parema poole. Soovitan IPCC tiimi ja nende tarkvaralahendusi ettevõtetele, kes tahavad kasvada, hindavad innovatsiooni ja süsteemide töökindlust ning sõbralikku ja toetavat teenindust.”

Ulla Ugast, Creditstar Groupi klienditeeninduse juht

Kasutame küpsiseid analüüsimiseks ja Sulle vajaliku info pakkumiseks. Klõpsates nuppu OK kinnitad, et nõustud küpsiste kasutamisega. Lisateave.